ماشین آلات بسته بندی و پرکن

خط کامل دستگاه پرکن اسپری اتومات

دستگاه پرکن اسپری اتومات

فهرست مطالب

برای خرید خط کامل دستگاه پرکن اسپری اتومات می توانید به این سایت مراجعه نمایید. دستگاه های تمام اتومات دارای تجهیزات کاملی هستند و با سرعت مناسبی اقدام به پر نمودن قوطی اسپری ها می نمایند.

یکی از دستگاه های پر استفاده در خط تولید اسپری ها دستگاه های پرکن اسپری می باشند.

تولید دستگاه پرکن اسپری

دستگاه پرکن اسپری در سه عملکرد مختلف تولید می شود. این دستگاه ها به صورت اتومات و نیمه اتومات تولید شده اند. دستگاه پرکن اسپری اتومات به صورت کاملا خودکار کار می کند و نیازی به اپراتور ندارد. اما دستگاه های غیر اتومات برای ظرف گذاری نیاز به یک اپراتور نه چندان ماهر دارند.

اسپری پرکن خوشبو کننده

دستگاه پرکن اسپری تمام اتوماتیک

دستگاه پرکن اسپری اتومات به منظور پر کردن انواع اسپری در صنایع مختلف در سایز های 50 میلی لیتر تا 500 میلی لیتر تولید شده است. عملکرد دستگاه به صورت پنوماتیک و مکانیک است. قطعات به کار رفته در تولید دستگاه به خصوص قسمت های درگیر با مواد از جنس استیل ضد زنگ است.

دستگاه پرکن اسپری اتومات

می توان جهت پر کردن قوطی اسپری سه تیکه فلزی و آلومینیومی از این دستگاه استفاده نمود. انواع اسپری خوشبو کننده بدن و هوا، اسپری های رنگ و رنگ مو، اسپری ضد عفونی کننده دامی، اسپری مواد شیمیایی، اسپری حشره کش و مواردی این چنینی از این طریق پر و بسته بندی می گردند.

پرکن اسپری

قیمت دستگاه پرکن اسپری اتومات

قیمت دستگاه های موجود در این مجموعه نسبت به مکان های دیگر بسیار ارزان تر می باشد.
تولید دستگاه های مجهز و پیشرفته توسط مهندسان ایرانی با علم و آگاهی بالایی انجام می شود و ماشین آلاتی در صنعت تولید می شود که نسبت به نمونه های خارجی در یک سطح و حتی بالاتر هستند.
تولید کنندگان با به کارگیری بهترین و مرغوب ترین قطعات در ساخت دستگاه ها با بازار های جهانی در حال رقابت می باشند.
خریداران می توانند به جهت استعلام قیمت ها و کسب اطلاعات فنی تر با شماره های زیر در تماس باشند.