ماشین آلات بسته بندی و پرکن

دستگاه پرکن سیلندر پیستون ایرانی

دستگاه پرکن سیلندری

فهرست مطالب

دستگاه پرکن سیلندر پیستون یکی از انواع دستگاه های پرکن می باشد که با قیمت مناسبی به فروش می رسد. این دستگاه ها به منظور پر نمودن مایعات غلیظ و نیمه غلیظ مورد استفاده قرار می گیرند.

معرفی دستگاه پرکن سیلندر پیستون

یکی از انواع عملکرد های دستگاه های پرکن عملکرد سیلندر پیستونی می باشد. سیلندر دارای یک محفظه است که پیستون در داخل آن حرکت رفت و برگشت دارد. میزان حجم سیلندر ها به اندازه ظروف بستگی دارد و با توجه به سفارش مشتری می توان تعداد نازل های مختلفی را بر روی دستگاه قرار داد و با توجه به آن تعداد مشخصی سیلندر و پیستون طراحی و ساخته می شود.

پرکن سیلندر پیستون

عملکرد دستگاه پرکن سیلندر پیستون

عملکرد دستگاه های پرکن تمام اتومات و نیمه اتومات کمی متفاوت است. دستگاه های پرکن نیمه اتومات نیازمند یک اپراتور برای قرار دادن ظروف در زیر نازل ها دارند. اما دستگاه های تمام اتومات این کار را به صورت خودکار انجام می دهند.
در قسمت دهانه پیستون ها، شیری سه طرفه موجود است که زمانی که پیستون به عقب می رود مسیر مخزن تغذیه به داخل سیلندر باز می شود و زمانی که پیستون به جلو می رود، مسیر سیلندر به نازل ها باز می شود. بدین ترتیب عمل تزریق مایع به داخل ظرف انجام می پذیرد.

دستگاه پرکن سیلندری

فروش دستگاه پرکن سیلندر پیستون

پرکن های سیلندر پیستون به صورت رومیزی نیز طراحی می شوند که دارای اندازه های بسیار کوچک تری می باشند و برای مصارف کارگاه های کوچک و خانگی مناسب هستند. فروش دستگاه سیلندر پیستون رومیزی به علت قیمت بسیار مناسبی که دارد بسیار بیشتر است. کاربرد این دستگاه ها در پر نمودن روغن، عسل، رب، سس و موارد از این قبیل می باشد. به جهت خرید دستگاه ها و استعلام قیمت ها می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید.