ماشین آلات بسته بندی و پرکن

قیمت دستگاه پرکن دوغ لیوانی

دستگاه پرکن دوغ

فهرست مطالب

بورس انواع دستگاه پرکن دوغ لیوانی و بطری پت با قیمت های مناسب در این سایت موجود است. این دستگاه ها برای پر کردن مایعاتی مانند شیر، سرکه، آبلیمو، آبمیوه، تینر، ضد یخ و غیره نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه های پرکن مایعات رقیق

دستگاه های پرکن مایعات در دو مدل مایعات رقیق و مایعات غلیظ اقدام به پر کردن می نمایند. توجه به پر کردن بهداشتی و استاندارد مایع به درون ظرف، یکسان بودن ارتفاع مایع، یکسان بودن وزن مایع و مواردی از این دست در عملیات پر کردن بسیار مهم است.

پرکن نوشیدنی

دستگاه پرکن لیوانی

یکی از دستگاه های پرکن که اقدام به پر کردن مایعات رقیق و غلیظ در ظروف لیوانی می نماید دستگاه پرکن لیوانی نام دارد. این دستگاه انواع لیوان ها با دهانه های متفاوت را پر نموده و سپس با استفاده از فویل درب بندی می نماید.
این دستگاه می تواد به صوذت خطی و روتاری تولید شود. از جنس استیل برخوردار است و به صورته دستی، نیمه اتومات و تمام اتومات تولید شده است. تعداد نازل ها می تواند متفاوت باشد که بستگی به نظر مشتری خواهد داشت.

دستگاه پرکن دوغ

فروش دستگاه پرکن دوغ لیوانی و بطری پت

دستگاه های پرکن دوغ می توانند به این دو شکل باشند. پرکن های بطری معمولا با عملکرد پرکن ثقلی کار می کنند و بسته بندی مناسبی را ارائه می دهند.
فروش دستگاه های پرکن با نرخ مناسب صورت می گیرد. در نگاه کلی می توان گفت سه موضوع برای قیمت گذاری دستگاه پرکن دوغ مدنظر قرار گرفته می شود. اول کارخانه تولید کننده دستگاه، دوم ویژگی های ظاهری دستگاه اعم از جنس قطعات و مورد سوم مشخصات فنی مانند سیستم های قرار داده شده در دستگاه.

دستگاه پرکن

خریداران دستگاه پرکن دوغ بعد از انتخاب ظرف مورد نظر خود یکی از این دو دستگاه را انتخاب می کنند. جهت ثبت سفارش می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.