ماشین آلات بسته بندی و پرکن

فروش دستگاه بسته بندی گریس

دستگاه بسته بندی گریس

فهرست مطالب

دستگاه بسته بندی گریس در این سایت به فروش می رسد. این دستگاه جهت ارائه بسته بندی های شیک و استاندارد موادی از قبیل گریس مورد استفاده قرار می گیرد.

بسته بندی گریس

گریس ماده ای با ویژگی های منحصر بفرد می باشد. این ماده نه از قوانین مایعات پیروی می کند نه از قوانین جامدات. بعلاوه سریعا سرد می شود. در گذشته بسته بندی گریس بسیار کار پر زحمت و هزینه بری بود. به این علت که گریس چسبندگی و غلظت بالایی دارد و به سرعت خنک می شود. لذا مجبور به گرم کردن آن و پر کردن در ظروف کوچک به صورت دستی می شدند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، این کار توسط دستگاه گریس پرکن انجام می شود.

گریس

دستگاه بسته بندی گریس به صورت تمام اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک ساخته می شود. تنها تفاوت این دو به این صورت است که در نیمه اتوماتیک ظرف گذاری توسط اپراتور انجام می شود.

عملکرد دستگاه بسته بندی گریس

در سیستم نیمه اتوماتیک در محل قرار گرفتن ظرف، لودسل تعبیه شه است. اپراتور پس از قرار دادن ظرف با فشار پدال عملیات پر کردن ظرف را آغاز می کند. در نمونه تمام اتوماتیک، عملیات فوق به صورت خودکار انجام می شود.
عملیات پر کردن کردن در دو مرحله انجام می گیرد. در مرحله اول موتور با تمام قدرت کار کرده و با سرعت مواد را به داخل ظرف تخلیه می نماید. وقتی وزن ظرف به میزان تعیین شده ای برسد، سرعت موتور کاهش پیدا می کند و مواد با سرعت کمتری داخل ظرف ریخته می شود. این امر باعث بالا رفتن دقت عملیات و پایین آمدن میزان خطا در کار می شود. در انتهای کار زمانی که وزن ظرف به اندازه مورد نظر رسید، نازل ها بسته می شود و جک پنوماتیک ظرف را به روی نوار نقاله هدایت می کند.

دستگاه بسته بندی

ویژگی دستگاه بسته بندی گریس

  • این دستگاه دارای پمپ دنده ای 2 اینچ 5.5 اسب بخار می باشد.
  • دارای لودسل مکعبی می باشد.
  • دارای اینورتر LS 7.5kw می باشد.
  • سه متر نوار نقاله استیل دارد.
  • نازل ها دارای شیر اکشیوتر بوده و با سیستم پنوماتیک کار می کنند.
  • سرعت دستگاه 1500 لیتر در ساعت می باشد.
  • نازل ها بدون چکه عمل می کنند.
  • میزان خطا در سیستم کمتر از 5 گرم در یک ظرف 20 لیتری می باشد.

بسته بندی گریس

خرید دستگاه گریس پرکن

شما می توانید جهت کسب اطلاعات فنی در مورد دستگاه ها و نحوه سفارش و دریافت آن با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.