ماشین آلات بسته بندی و پرکن

عرضه دستگاه پرکن گریس نیمه اتوماتیک

دستگاه پرکن گریس نیمه اتوماتیک

فهرست مطالب

دستگاه پرکن گریس نیمه اتوماتیک به جهت پر کردن صحیح و استاندارد گریس مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به صورت نیمه اتوماتیک و با کمک اپراتور اقدام به پر نمودن می نماید.

تولید دستگاه پرکن

استفاده از دستگاه پرکن در ایران بسیار رایج است. تولید و فرآوری مایعات خوراکی و غیر خوراکی با چگالی های متفاوت نیازمند ظروفی برای نگه داری و عرضه به بازار دارند. دستگاه های پرکن وظیفه پر نمودن این ظروف و بسته بندی آنها را بر عهده دارند. با توجه به نوع ماده تولید شده و نوع بسته بندی دستگاه پرکن مخصوص به آن ساخته شده است.

دستگاه پرکن گریس نیمه اتومات

معرفی دستگاه پرکن گریس

گریس به عنوان یکی از مایعات بسیار غلیظ و نیمه جامد شناخته می شود که در صنایع مختلفی دارای کاربرد است. پر کردن این ماده در ظروف با استفاده از دستگاه پرکن گریس نیمه اتوماتیک و یا تمام اتوماتیک صورت می گیرد. این دستگاه از امکانات بسیاری برخوردار است و کار با آن چندان دشوار و پیچیده نیست.

دستگاه پرکن گریس نیمه اتوماتیک

دستگاه پرکن گریس نیمه اتوماتیک

دستگاه های نیمه اتوماتیک همان طور که از نامشان پیداست تمامی مراحل را نمی توانند به صورت خودکار انجام دهند و نیازمند اپراتور می باشند. قرار دادن ظروف در مکان مناسب بر عهده اپراتور است. بعد از پر شدن ظرف در اندازه از پیش تعیین شده نازل بسته می شود و ظرف بعدی در زیر آن قرار می گیرد.

گریس

فروش دستگاه پرکن گریس نیمه اتوماتیک

خرید این دستگاه ها را می توانید از طریق این سایت انجام دهید. دستگاه ها پس از ساخت با استفاده از باربری در کمترین زمان ممکن به دست خریداران خواهد رسید.

توجه به میزان فضای در نظر گرفته شده برای قرار گرفتن دستگاه در کارخانه و حجم تولیدات بر روی انتخاب دستگاه های نیمه اتومات و تمام اتومات تاثیر مستقیم دارد.

جهت کسب اطلاعات فنی تر و قیمت دستگاه ها با شماره های زیر تماس بگیرید.