ماشین آلات بسته بندی و پرکن

عرضه دستگاه پرکن مواد اسیدی

دستگاه پرکن مواد اسیدی

فهرست مطالب

دستگاه پرکن مواد اسیدی در گروه دستگاه های پرکن مایعات قرار می گیرد. این دستگاه با قیمت مناسب و امکانات پیشرفته ای به فروش می رسد.

پرکن ها در صنایع مختلفی مورد کاربرد می باشند. امروزه تولید و بسته بندی مایعات از اهمیت بسیاری برخوردارند. زیرا خریدار برای انتخاب محصول مورد نیاز خود ابتدا به نوع بسته بندی و بالا بودن سطح بهداشتی و تمیزی بسته بندی توجه می کند.

معرفی دستگاه پرکن مواد اسیدی

دستگاه های پرکن مواد اسیدی از مقاومت بسیار بالایی در مقابل اسید برخوردار هستند. قطعات مورد تماس با مواد اسیدی از جنس فلزی هستند که دچار خوردگی نمی شوند. لذا طول عمر و مدت استفاده بالایی دارند. دستگاه پرکن مواد اسیدی به صورت نیمه اتومات و تمام اتومات ساخته شده است. همچنین به صورت ظاهری در دو نوع خطی و روتاری تولید می گردند.

دستگاه پرکن مایعات رقیق

ویژگی های دستگاه پرکن مواد اسیدی

منظور از مواد اسیدی مایعاتی مانند جوهر نمک و وایتکس و موادی از این قبیل است. تعداد نازل های قرار گرفته بر روی دستگاه با توجه به نیاز مشتری و درخواست خریدار تنظیم می شود. ظرفیت تولید با توجه به عملکرد دستگاه مشخص می شود.
انواع ظروف با ارتفاع و حجم های مختلف به وسیله این دستگاه پر می شوند. نازل ها دارای شیر هایی هستند که در هنگام اتمام تزریق نازل را می بندند.

عرضه انواع دستگاه پرکن

دستگاه های پرکن در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی دستگاه ها در پر کردن مایعات رقیق و غلیظ با هم متفاوت هستند. همچنین با توجه به نوع ماده تولید شده از پرکن هایی با عملکرد های متفاوت مانند پرکن اسپری و پرکن تیوپی استفاده می شود.

پرکن روتاری

خریداران می توانند با رعایت این نکات و همچنین برای خرید بهترین دستگاه با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایند. و با کارشناس این مجموعه در ارتباط باشند.