ماشین آلات بسته بندی و پرکن

عرضه دستگاه پرکن قوطی اسپری نیمه اتوماتیک

دستگاه پرکن قوطی اسپری

فهرست مطالب

دستگاه پرکن قوطی اسپری نیمه اتوماتیک می تواند برای پر کردن انواع مایعات به صورت اسپری مورد استفاده قرار بگیرد. این دستگاه می تواند با تجهیزات و امکانات مختلفی خریداری گردد.

دستگاه پرکن قوطی اسپری

بسته بندی اسپری نوعی بسته بندی است که مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان قرار گرفته است. اسپری ها می توانند قوطی های 50 میلی لیتری تا 500 میلی لیتری باشند و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.
ااین دستگاه ها دارای عملکرد روتاری ستند و دارای تک نازل پرکن و تک نازل پرچ کن هستند. نازل های گاز زن به صورت جداگانه و چهار عدد می باشند.
قوطی های اسپری می توانند به صورت سه تیکه فلزی و آلومینیومی باشند.

دستگاه پرکن قوطی اسپری

ویژگی های دستگاه پرکن قوطی اسپری

دستگاه های پرکن اسپری دارای سه نازل برای سه عملکرد مختلف هستند. این سه عملکرد در یک فیکسچر به صورت خطی قرار گرفته اند. دستگاه های نیمه اتومات و تمام اتومات پرکن اسپری تفاوت هایی دارند مانند اینکه دستگاه های پرکن نیمه اتومات با وجود یک اپراتور عملیات پر کردن را انجام می دهند.
برای ساخت قطعات دستگاه از استیل ضد زنگ استفاده شده است.

اسپری پرکن

کاربرد های دستگاه پرکن قوطی اسپری

کاربرد های وسیعی از دستگاه اسپری پرکن وجود دارد.
این دستگاه را می توانید در کارخانجات تولید کننده انواع مایعات مختلف مشاهده نمایید. زیرا امروزه قوطی های اسپری محبوبیت ویژه ای پیدا کرده اند.
به دلیل اینکه میزان هدر رفت مایعات در اسپری ها بسیار کمتر می باشد و همچنین استفاده از اسپری ها از نظر بهداشتی مناسب می باشد، دستگاه های پرکن اسپری فروش مناسبی داشته اند.

در ادامه چندین کاربرد اسپری ها را اشاره می نماییم:

  • خوشبو کننده
  • حشره کش
  • برف شادی
  • زعفران
  • براق کننده
  • گاز فندک
  • جوشکاری CO2

عرضه دستگاه پرکن قوطی اسپری

عرضه دستگاه های پرکن اسپری در این سایت موجب شده که خریداران بسیاری اقدام به سفارش آن نمایند.
قیمت های پیشنهاد شده برای هر کدام از دستگاه با توجه فاکتور های مختلف و نه فقط نوع دستگاه  ، بر روی آنها قرار داده شده است.

خریداران می توانند از طریق شماره های زیر اقدام به خرید دستگاه های پرکن نمایند.