ماشین آلات بسته بندی و پرکن

عرضه دستگاه پرکن حبوبات توزین دار

عرضه دستگاه پرکن

فهرست مطالب

دستگاه پرکن حبوبات توزین دار حاوی اطلاعات کامل از تجهیزات و عملکرد آن و به صورت اینترنتی در این سایت عرضه می شود. این دستگاه با کیفیت عالی و قیمت مناسب بهترین گزینه جهت خرید برای کارخانجات می باشد.

اهمیت بسته بندی محصولات

حبوبات جمع آوری شده از زمین های کشاورزی پس از طی کردن مسیر جداسازی، پاکسازی و شستشو جهت بسته بندی وارد دستگاهی به نام دستگاه پرکن می شوند. عملکرد دستگاه به گونه ای است که حبوبات را با وزن کشی دقیق بسته بندی می کند و آنها را آماده ارائه به مشتری می نماید.

بسته بندی حبوبات

اهمیت کار این دستگاه به این جهت بالاست که مرحله نهایی را قبل از پخش در بازار فروش روی محصول انجام می دهد. داشتن ظاهری شکیل و مناسب با بسته بندی زیبا و بهداشتی از نکاتی است که موجب جلب توجه مشتری جهت خرید محصول می شود.

موارد استفاده از دستگاه پرکن

این دستگاه توانایی پر کردن انواع مواد گرانولی به صورت توزین دار شامل حبوبات و خشکبار، قند، شکر، کشمش، چای، پسته، میوه و سبزیجات خشک، زرشک، برنج، مواد دارویی و شمیایی و غیره را دارد.

دستگاه پرکن حبوبات

نحوه عملکرد دستگاه

در ابتدا محصول مورد نظر وارد مخزن بالابر می شود و توسط آن به سمت مخزن پرکن هدایت می گردد. سپس وزن کشی شده و داخل قوطی یا پاکت مورد نظر ریخته می شود. در مرحله بعد قوطی ها یا پاکت ها به ترتیب به قسمت درب بندی و در نهایت شیرینک شدن هدایت می شود. (شیرینک شدن به معنی بسته بندی چند تایی با استفاده از پلاستیک و حرارت دادن به آن جهت حمل و نقل آسان می باشد)

دستگاه پرکن دو توزین

ویژگی های دستگاه پرکن توزین دار

  • دارای نمایشگر لمسی با زبان فارسی، تقویم شمسی و آمار تولید بسته
  • دارای ویبره رزونانسی با قابلیت تنظیم سرعت پرکنی
  • مجهز به نوار نقاله تمام استیل جهت انتقال پاکت یا قوطی های بسته بندی شده
  • مجهز به پرینتر حرارتی
  • بهره گیری از دقیق ترین دستگاه توزین جهان

ویژگی های دستگاه پرکن توزین دار

عرضه دستگاه پرکن حبوبات توزین دار

دستگاه های ارائه شده در این سایت با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب می باشند. در صورت نیاز به این دستگاه با راه های ارتباطی درج شده در زیر با ما در تماس باشید.