ماشین آلات بسته بندی و پرکن

دستگاه بسته بندی خشکبار دو توزین

دستگاه بسته بندی دو توزین

فهرست مطالب

دستگاه بسته بندی دو توزین خشکبار به منظور تولید بسته بندی های با کیفیت و استاندارد به فروش می رسد. این دستگاه از پیشرفته ترین تجهیزات و بهترین جنس تهیه و تولید شده است.

انواع دستگاه بسته بندی خشکبار

دستگاه های بسته بندی در تمامی کارخانجات تولید محصولات مختلف ب کار برده می شود. نظر به اینکه اولین موردی که مشتری به آن توجه می نماید نوع بسته بندی می باشد، ایجاد بسته بندی های شکیل و مناسب از اهمیت بسیاری برخوردار است. دستگاه های بسته بندی خشکبار و حبوبات دارای چند مدل می باشند:

  • دستگاه بسته بندی حجمی
  • دستگاه بسته بندی توزین دار
  • دستگاه بسته بندی قوطی پرکن

دستگاه بسته بندی دو توزین

دستگاه بسته بندی توزین دار

یکی از دستگاه های بسته بندی مناسب جهت ارائه خشکبار در بازار به صورت توزین دار می باشد. این دستگاه از لحاظ تعداد توزین ها متفاوت است که در زیر اشاره می شود:

  • دستگاه بسته بندی خشکبار تک توزین
  • دستگاه بسته بندی خشکبار دو توزین
  • دستگاه بسته بندی خشکبار چهار توزین
  • دستگاه بسته بندی خشکبار ده توزین

هرچه تعداد توزین ها بالاتر باشد سرعت بسته بندی بیشتر می شود.

دستگاه بسته بندی خشکبار

کاربرد دستگاه بسته بندی دو توزین

از جمله مزایای این دستگاه ایجاد کیفیت بالا، دقت بالا و سرعت بالا در بسته بندی است. انواع خشکبار می توانند از طریق این دستگاه بسته بندی شوند مانند پسته، بادام، گردو، فندق، آلو خشک، آلبالو خشک، خرما، انجیر خشک، کشمش و غیره.

خشکبار

قیمت دستگاه بسته بندی دو توزین

قیمت این دستگاه ها در مقایسه با دستگاه های دیگر کاملا مناسب و به صرفه می باشد. دستگاه بسته بندی دو توزین به سبب کارایی بالایی که دارد جز پر فروش ترین ماشین آلات تولید شده در کشور است. مهندسان و طراحان ایرانی تلاش نموده اند، تا در جهت کسب رضایت مشتریان خود دستگاه هایی را تولید نمایند که از نمونه های خارجی با کیفیت تر و قیمتی ارزان تر داشته باشند.
مشتریان محترم جهت تهیه و سفارش این دستگاه می توانند با شماره های زیر تماس حاصل نمایند.