ماشین آلات بسته بندی و پرکن

خرید دستگاه پرکن دستی عسل

انواع دستگاه پرکن دستی

فهرست مطالب

به منظور خرید دستگاه پرکن دستی عسل می توانید از طریق این سایت اقدام نمایید. دستگاه های ارائه شده توسط این مجموعه دارای بهترین تجهیزات پیشرفته و مدرن دنیا می باشد.

اهمیت بسته بندی

استفاده از دستگاه های پرکن جهت پر کردن و بسته بندی مواد و محصولات تولیدی در یک کارخانه بسیار با اهمیت می باشد. مشتریانی که جهت خرید محصولی اقدام می نمایند، اولین چیزی که مورد توجهشان قرار می گیرد، نوع و ظاهر بسته بندی است. بنابراین مهم است که این پروسه مهم در تولید به بهترین شکل ممکن انجام شود.

خرید دستگاه پرکن

خرید دستگاه پرکن در انواع مختلف

دستگاه های پرکن با توجه به نیاز مشتریان در سه مدل تمام اتومات، نیمه اتومات و دستی تولید می شود. انتخاب هر کدام از این مدل ها به چند عامل بستگی دارد.

  1. ظرفیت خط تولید کارخانه
  2. نوع تولید محصول به شکل خانگی یا صنعتی
  3. فضای مورد نظر برای قرار گیری دستگاه
  4. بودجه در نظر گرفنه شده جهت تهیه دستگاه

خرید دستگاه پرکن دستی

کاربرد های دستگاه پرکن دستی

استفاده از دستگاه پرکن دستی در موارد خانگی و تولیدات پایین می باشد. اندازه این دستگاه نسبت به انواع دیگر کوچک تر است و قیمتی ارزان تر دارد.
از این دستگاه می توان جهت پر کردن انواع مایعات غلیظ، عسل، سمنو، کرم کنجد، شکلات صبحانه، شیره و ارده، انواع کرم ها، رب، چسب، مربا، سس، شربت غلیظ، لبنیات و غیره استفاده نمود.

نحوه عملکرد دستگاه پرکن دستی عسل

دستگاه های پرکن دستی اغلب به صورت رو میزی هستند که جای بسیار کمی را اشغال می کنند.
در انجام عملیات پر کردن مواد تولید شده، اپراتور برای قرار دادن ظرف مود نظر زیر قسمت پرکن اقدام می نماید. ریختن مایع به درون ظرف با توجه به حجمی که در نظر گرفته شده به طور دقیق انجام می شود. سپس درب ظرف بر روی آن پلمپ می گردد.

پرکن دستی

خرید دستگاه پرکن دستی

خرید دستگاه های صنعتی باید توسط متخصصین آشنا با آنها انجام بگیرد. زیرا توجه به موارد فنی و نحوه عملکرد دستگاه، همچنین آشنایی با قطعات و جنس فلزات به کار رفته کار هر فرد غیر ماهری نمی تواند باشد. به این منظور کارشناسان زبده این مجموعه اطلاعاتی دقیق از دستگاه در اختیار مشتریان قرار می دهند، تا آنها بتوانند خریدی مناسب برای کار خود انجام دهند.
خرید دستگاه پرکن هم به صورت اینترنتی در فروشگاه ها و وب سایت های آنلاین و هم به صورت حضوری در مراکز فروش دستگاه های صنعتی صورت می گیرد. جهت سفارش ماشین آلات مورد نظر خود با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.