ماشین آلات بسته بندی و پرکن

بهترین دستگاه پرکن حبوبات کیسه

فهرست مطالب

فروش بهترین دستگاه پرکن حبوبات کیسه در این سایت انجام می شود. این دستگاه دارای مجهز ترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد و بسته بندی های استانداردی را ارائه می دهد.

بهترین دستگاه پرکن حبوبات کیسه

در هر خط تولید کارخانه بر حسب مواد تولید شده، نیاز به دستگاه پرکن و بسته بندی مشهود می باشد. وجود دستگاهی با بالاترین کیفیت از نظر ساخت، باعث قدرت بخشیدن به خط تولید می گردد. ما در این سایت دستگاهی را عرضه نموده ایم که علاوه بر با کیفیت بودن، بسته بندی هایی شکیل و مشتری پسند را ایجاد می کند که از نظر تمیزی، دقت وزنی و شکل ظاهری در بهترین حالت ممکن می باشند.
دستگاه کیسه پرکن برای انواع محصولات گرانولی مانند خشکبار، حبوبات، سبزی خشک، برنج، قند و شکر، ماکارونی شکل دار، میوه خشک، غلات، گرانول PVC و همچنین مواد شیمیایی و دارویی کاربرددارد.

دستگاه پرکن حبوبات کیسه

ویژگی های دستگاه پرکن حبوبات کیسه

این دستگاه مجهز به سیستم توزین لودسل، کانوایر انتقال، سیستم PLC جهت کنترل کارکرد دستگاه، سیستم دوخت پنوماتیک یا دوخت سردوز و مانیتور لمسی میباشد.

عملکرد دستگاه کیسه پرکن

در ابتدای کار، محصول مورد نظر در داخل مخزن بالابر ریخته می شود و توسط بالابر به مخزن دستگاه کیسه پرکن منتقل می گردد. در مرحله بعد ترازو های دستگاه وزن کشی آنها را بر حسب وزن در نظر گرفته شده میزان می کنند و در داخل کیسه ها منتقل می کنند. پس از آن، با استفاده از نوار انتقال، کیسه ها به دستگاه سردوز کیسه انتقال می یابند و سر کیسه ها دوخته می شود. در نهایت کیسه ها آماده بارگیری می شوند.

کیسه پرکن

خرید دستگاه کیسه پرکن حبوبات

این دستگاه، حبوبات را به صورت کیسه بسته بندی کرده و در اوزان مختلف بسته به تنظیم دستگاه، تهیه می کند. خریداران محترم می توانید جهت کسب اطلاعات تخصصی تر و مشاوره خرید، همچنین قیمت و نحوه ارسال دستگاه، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.